影片來源:https://www.youtube.com/watch?v=dB8LDH832Fs

背景樂曲是抒情版但有時需要來點搖滾版~~~Rock

分享一首來 Bon Jovi 的搖滾歌曲~~~It's my life

This ain't a song for the broken-hearted
這不是一首給心碎之人的歌
No silent prayer for the faith-departed
沒有為失去信仰者的默禱
I ain't gonna be just a face in the crowd
我不會成為芸芸眾生之一
You're gonna hear my voice
你將會聽見我的聲音
When I shout it out loud
當我大聲呐喊出來


It's my life
這是我的人生
It's now or never
機會稍縱即逝
I ain't gonna live forever
但我不要長生不老
I just want to live while I'm alive
我只想要為了生活而生存


My heart is like an open highway
我的心像是敞開的高速公路
Like Frankie said
就像法蘭克說

I did it my way
要走自己的路一般
I just wanna live while I'm alive
我只想要為了生活而生存
It's my life
這是我的人生


This is for the ones who stood their ground
這是一首給堅守信念之人的歌
For Tommy and Gina who never backed down
給從不曾退縮的湯米和吉娜
Tomorrow's getting harder make no mistake
毫無疑問明天將會更加艱難
Luck ain't even lucky
幸運不再幸運
Got to make your own breaks
你必須自己尋求突破


It's my life
這是我的人生
It's now or never
機會稍縱即逝
I ain't gonna live forever
我不要長生不老
I just want to live while I'm alive
我只想要為了生活而生存
(It's my life)
(這是我的人生)

My heart is like an open highway
我的心像是敞開的高速公路
Like Frankie said
就像法蘭克辛說
I did it my way
要走自己的路
I just wanna live while I'm alive
我只想要為了生活而生存
'Cause it's my life
這是我的人生


Better stand tall when they're calling you out
當他人找你麻煩時,你最好抬頭挺胸
Don't bend, don't break, baby, don't back down
不要屈服,不要挫折,寶貝,不要退縮


It's my life
這是我的人生
It's now or never
機會稍縱即逝
I ain't gonna live forever
我不要長生不老
I just want to live while I'm alive
我只想要為了生活而生存
(It's my life)
(這是我的人生)

My heart is like an open highway
我的心像是開放的高速公路
Like Frankie said
就像法蘭克辛那屈唱的:
I did it my way
我走自己的路
I just wanna live while I'm alive
我只想要為了生活而生存


It's my life
這是我的人生
It's now or never
把握現在,機會稍縱即逝
I ain't gonna live forever
我不希望長生不死
I just want to live while I'm alive
我只想要為了生活而生存
(It's my life)
(這是我的人生)

My heart is like an open highway
我的心像是敞開的高速公路
Like Frankie said
就像法蘭克說的
I did it my way
要走自己的路
I just wanna live while I'm alive
我只想要為了生活而生存
'Cause it's my life
這是我的人生

Photobucket

結尾心聲( •̀_•́ )p

~~~謝謝收聽~~~

Hope~~~you 喜歡擺渡的文章

期望能啟動你/妳的食指按壓20個左上方小火箭()p

喜歡的話能支持與分享心得留言ㄛ!!!

 

地藏王菩薩愛您迎接地藏王菩薩進入您的人生 推薦您以下三個天界之舟出品的禱告運用

~點閱播放讓地藏王菩薩幫助您~

 


驅離邪靈惡鬼騷擾/人生順遂


財運亨通/事業順利


擺脫惡疾/身體健康

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    擺渡問路 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()